Indicateur Osma Forex Trading


OsMA er forkortelsen som brukes til å uttrykke en funksjon av oscillator innen teknisk analyse, OsMA står for oscillator 8211 Moving Average (eller noen ganger oscillator 8211 Moving Average of Oscillator.) Oscillatoren selv er en indikator som gjør det mulig å demonstrere forholdet mellom to gitt sett Perioder av Moving Average, som da enten kan uttrykkes som prosent eller som nummer. Det er to former for oscillator, prisoscillator og volumoscillator. Oscillatoren selv er en nyttig trendindikator og tillater oppdagelse av kortsiktige forhold som kan ha vært enten oversold eller overkjøpt. Når verdien av oscillatoren begynner å nærme seg de øvre ekstreme nivåene, kan aktivet da anses å ha blitt overkjøpt, viser et eksempel på oversell når den nærmer seg nedre ekstremer. OsMA, derimot, tillater en klar demonstrasjon av oscillatorens varians fra sitt bevegelige gjennomsnitt, i hvilket tilfelle MACDs hovedlinje tjener som oscillator, idet signallinjen til MACD blir det bevegelige gjennomsnitt. Kategorier: Jeg liker å introdusere handelsmetoden min. Handel med OsMA. Jeg håper å gi noe innblikk i en indikator og handelsmetode jeg har brukt og fortsatte å utvikle over mange års handel. Jeg håper å få mye tilbakemelding, og alle som er interessert i å bli med meg er mer enn velkommen. Jeg fortsetter å legge ut mange diagrammer og eksempler, så vel som indikatoren jeg bruker. Det er vanskelig å finne mye informasjon om OsMA, så jeg gir det jeg vet om det her: Oscillator av Moving Average (OsMA) er forskjellen mellom en oscillator og oscillatorutjevning. Ved bruk av OsMA brukes basisbasen Moving Average ConvergenceDivergence (MACD) som oscillator, og signallinjen brukes som utjevning. MACD beregnes ved å subtrahere verdien av et 26-årig eksponentielt glidende gjennomsnitt fra et 12-årig eksponentielt glidende gjennomsnitt. Et 9-års simpelt bevegelige gjennomsnitt av MACD (signallinjen) blir deretter plottet på toppen av MACD. Selvfølgelig er disse standard OsMA-innstillingene. (12, 26, 9) Hvordan virker det Når OsMA øker, enten over eller under nulllinjen indikerer det å kjøpe. På den annen side, når OsMA faller, indikerer det å selge. Kryssing av null-linjen indikerer en mulig trendendring, og oscillatoren er ikke lenger konvergerende, men har begynt å avvike. Prisavvik kan gi gode handelsmuligheter. Basekoden for OsMA-indikatoren er den på Metatrader 4-plattformen. Mens jeg er en profesjonell handelsmann, er jeg en amatørprogrammerer. Min indikator fungerer bra, men ikke perfekt. Jeg er sikker på at hvis en profesjonell programmør ser på koden, ler Theyd sikkert, men hei, det fungerer for meg. Jeg endret den for å vise forskjellige farger når OsMa øker eller minker, og er over eller under nulllinjen. I tillegg la jeg til en flere tidsrammeparameter. Hvis du forlater den på (0), vises gjeldende tidsramme. Vedlagt er indikatoren min. Her er et eksempel på når IKKE å gå inn: Å gå inn i en sterk trend kan være tøff. Det er derfor jeg foretrekker å legge inn på pullbacks. Hvis du savnet den første oppføringen, så vel. En annen oppføring vil komme seg rundt. og det gjorde neste dag som angitt av den siste horisontale linjen på bildet ovenfor. I tillegg gir det et solidt sted å gå ut av et tilbakeslag for å få et stopp. Å sette et stoppested rett over høyden gir deg et sted å få ut. Generelt sett er det 1-2 handler per par hver dag. Jeg foretrekker imidlertid handel i begynnelsen av en økt (asiatisk, europeisk, amerikansk). Jeg handler åtte par, inkludert: EURUSD, GBPUSD, USDJPY, USDCHF, USDCAD, AUDUSD, EURJPY, GBPJPY. I hovedsak søker jeg de beste handelsmulighetene i de sterkeste trendene. Jeg prøver ikke å handle hvert par, hver dag (med mindre det er en av de dagene). Etter en stund med denne metoden kan du begynne å forutse handel og utvikle en handelsplan. Hvis du vet at H4 trender ned, begynner H1 å toppe, og M30 er allerede avtagende, mens prisen går i motstand (motstandslinje, pivot, MA, osv. ..) du kan begynne å utvikle en handelsplan. Hvis du vil kjenne din fremtid, kan du se på dine nåværende handlinger. Gjennomgang av gjennomsnittlig oscillator (OsMA), flytende gjennomsnittlig oscillator-osma, Den Moving Average of Oscillator (OsMA), er en indikator som beregnes ved å ta forskjellen mellom en kortere - langsiktig glidende gjennomsnitt og et langsiktig glidende gjennomsnitt. De to vanligste er det 12-årige glidende gjennomsnittet og 26-års glidende gjennomsnitt. På grunn av dette faktum er det best beskrevet som en modifisering av den klassiske MACD-indikatoren. Et kryss gjennom null - eller senterlinjen kan være en veldig enkel måte å bestemme om momentum kommer til den hausse side, eller hvis den faller til den bearish siden. Mange forhandlere vil bruke siden av linjen som histogrammet er på for å hjelpe dem med å bestemme hvilken retning de vil være i et bestemt marked. Denne indikatoren kan også brukes til å oppdage forskjeller. En avvik er rett og slett når prisen ikke er i tråd med den faktiske underliggende momentum. Under divergens kan du ha en ny høyde på prisdiagrammet, men OsMa klarer ikke å lage nye høyder. Ideen om at OsMa ikke klarer å lage en ny høy kan være en fremstilling av det faktum at markedet mister momentum, og at høyene kan være fra lyskjøpsmengde. Dette er et tegn på at det kanskje vil bli overbevisning om å presse prisene høyere. Naturligvis kan divergens skje i en downtrend også, noe som betyr at OsMa ikke klarer å lage nye nedturer mens prisen gjør det ndash som viser at selgerne går tom for fart. Noen forhandlere vil bare kjøpe eller selge, avhengig av hvilken side av senterlinjen, er histogrammet for tiden plassert. Hvis indikatoren er under senterlinjen, vil handelsmannen bare se etter salgsmuligheter. Hvis indikatoren er over ndash, vil de bare kjøpe. Det skal bemerkes at indikatoren kan forårsake problemer og få whipsawed i hakkede og utvalgte markeder. På grunn av dette anbefales det at du bruker det under et trendmiljø i de fleste tilfeller. Relaterte Video-relaterte Tags: Publisert 17. juni 2011 Start Trading Forex med opptil 10.000 100s Videoer og FX Strategi artikler Råd fra våre FX-forhandlere Praktisk gratis med å bruke sanntid I ​​FX Strategy gir vi alle nødvendige fx trading strategier du trenger å bli en vellykket FX-aktør. Vår fx strategiinformasjon inneholder en grundig teknisk analysekommentar om dagens tilstand av valutamarkedet. Medlemmer av vårt fellesskap vil motta en gratis FX-rapport daglig for å hjelpe deg med å identifisere lønnsomme handler. Fx Strategy er verdens største fx treningskurs og fellesskap. Vårt mål er å gi all nødvendig informasjon for nye eller oppleve FX-handelsmenn for å oppnå økonomisk frihet. Vi går også mye lenger enn dette. Hvis du blir med i vår FX trading plattform, vil vi gi deg den beste verdien når det gjelder kampanjer og konkurranser for å maksimere sjansen for å tjene penger fra FX trading. Enkelt sagt gir vi tilbake dollar til vårt fx samfunn. Finn oss . FX Strategi, FX Strategier, FX Handel, Forex Trading. FX Trading, Forex Trading Platform. Forex Trading Platforms, FX Trading Platform, FX Trading Platforms, Forex Trading Systems, Forex Online, Online Forex Trading, Online FX Trading, FX Trading Online, Online Forex Trading Platform, Online Forex, Forex Valuta Trading

Comments